revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Yalnızlık nickleri

Yalnızlık nickleri

26 Ağustos 2008 Salı ·

> αşк! тєк тαяαƒℓı σℓαη∂ıя!

> ρℓαтσηιк вєηιмкιѕι

> уαℓηızℓıк ραуℓαşıℓмαz

> İnsan anlamıyor, yalnız kalmadan, yalnızlığın zorluğunu. Şimdi anladım, senden ayrıldım ben bittim!

> Bizimkisi platonik! Aşkların en aşka yakını!

> Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime değil günesin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım!
Yalnızlık nickleri , msn nickler
> İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar..

Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun!

> Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir!

> Seni seviyorum. Ucunda unutulmak, ayrılmak olsa da seni seviyorum.

> Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.

> Deniz kumlardaki izleri siler ama hiç birşey kalbimdeki sevgini silemez.

> En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar.

> Seni yüz kişi seviyorsa bilki içlerinde ben de varım. Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kişi seviyorsa o benim. Eğer seni hiçkimse sevmiyorsa bilki aşkından ölmüşümdür!
Yalnızlık nickleri , msn nickler
> Bana ’’ Seni Seviyorum ’’ diye yalanda söylesen, bu yalanı dünyanın bütün gerceklerine değişmeye razıyım..
Yalnızlık nickleri , msn nickler

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık