revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Duygusuz msn nickleri

Duygusuz msn nickleri

26 Ağustos 2008 Salı ·

rüzgar savursada bizi,zaman elbet kavuşturur...

ve devam dedi kaptan,durmaz artık bu gemi sevda yüklü limanlarda...


bUl Benİ eN dErinDe en dİPtE......


**renkli hayat,,bana hayalimi sat..!

*hAyaTımı DaraLTTın!üZerimE oLMuyoR aRtık...


**Benek benek büyür karanlığım.Nokta nokta korkutur seni!


*sözleer az kalırr...gözler anlatır.

Duygusuz msn nickleri , nickler , msnnicklerim
**Kalbimi aldın götürdün uzaklara.Ben bende kalabilmiş .olmanı dilerdim..


*Aynaya sorduLar güzeL miyim diye Dedi bırak yüzünü bak şu gözLere


**kaLbimin yerinde yeLLer esiyor ; orası boşLuktan ibaret.


*Sebebin kaLmadıysa var oLmak ızdırapsa Yüzünde maskeyLe geçer yıLLar


**mOd (ö)Lürsem ..(s)ebebi ....(s)ensn..

örümcek gibi ördün zihnimi içimde dolaşan alkol gibi sana gitgide sarhoş oluyorum


**Bana Seni Unuturacak Bir Yer Yok Bu Dünyada..

Duygusuz msn nickleri , nickler

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık