revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Harbi delikanlı msn sözleri

Harbi delikanlı msn sözleri

26 Ağustos 2008 Salı ·

*GErY tePenLrn yoLnda SerSRym dşLnmŞ
Herşey zayıf, terkedildim, çarptım ve yanarım
Karanlığı rehberim seçtim
Savaş kalbimdedir, ölüm benim tarafımdadır

*Cesedim karanlık bir köşede bulunmuş..

*AsıLı KaLdIm BıR iPiN uCuNdA...!!!! ayaKLarım YErden yüKseKTe .. eL saLLıyorum HaYaTa ...


*...//...† intihara meyiLLi oyuncaqq bebeqLeris bis dünyanın dönüor oLması eLndiremes bsi..! †....//....

*h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!


*insanLıq öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

*'ßitmez dediqim sefqiLer ßitti..qitmez dediqim herkes qitti..!!'

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık