revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Harbi msn nickleri

Harbi msn nickleri

26 Ağustos 2008 Salı ·

-Bu Kalp.. Sana BaglaNmis.. Seni Sevmis.. Sensiiz Yaparmi ..:$ !

-,,* Seniin Caniin : Benim Senii Ne kAdAr sEvdigimii AnLadiGindA yaNaCak..!

-Beni Dunyada Yanliz Biraktin!Beni Bu Hallere Getiren SENSIN SEN..!!

-[ÜzDüMü?? SaLLa GiiTSiiN..,, ;) SaNKii 0gLaN Mii y0k,,

-bir yudum mutluluk pesinde kosuyorum '

-Isyanim Senin Gibi Sifirdan VuranLara

-Sakin Bitti Sanma Her seyi, Sevdigin Kadar Sevileceksin..!!

-LaneT OlSun Senii BoyLee SevdiiGiimE !!

-Kahpece Sirtindan Vuruldun Degilmi ?!Tipki Beni Vurdugun Gibi..!!

-Budur Gercek Sevmek,, Gönül Vererek,, Ugruna Ölmek,, Gece Rüyalarinda Görmek,, Amma Nerde Sende Bu Yürek,,

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık