revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Süper msn nickleri

Süper msn nickleri

26 Ağustos 2008 Salı ·

Süper msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri

√ вσşℓυктα кαувσℓαη єηкαѕ мιѕαℓιуιм...
кαηαтℓαяı кıяıℓмış кüçüк кєℓєвєğιη gözℓєяιη∂єη ∂αмℓαттığı кαηℓı уαşℓαя
qιßι
єѕιя мι ∂üşтüм ؟
вıяαкıρ gιтмєℓι мιуιм вυ вєηℓιктєη,υzαкℓαяα؟
кüçüк кız αятıк çσк уσяυℓ∂υ....
уαşαмαк α¢ı çєкмєктєη ιвαяєт..
тєк тαвαη¢α нαℓιηє ηє σℓ∂υ...؟
кιм уιηє zαя тυттυ ؟
нαηgι нιℓє кυя∂υ ؟
ηєуѕє zαтєη кαяıη¢αℓı göѕтєяιуσ∂υ
вυ σуυη ѕση вυℓ∂υ....√

o La Laa
Süper msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri
~ SeninLe yeniden doğdum kayßoLan ßi ßeni yeniden ßuLdum.. ~

~ ödünç meLeq KanadLarıımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarım düşmekten... ~

ßir çığlık ßulsam hiç susmayan..,
veya beni bir cümlede anlatn ?
giddin gideli s0nsuz bir acı
ölümün önüne gecemedim y0k bir ilacı
ilk ve s0n nefes ürkek su ßeden
Nedensizm sana yakışmaz kefen
S0rmaya k0rktum melegim nerde ?
Tanrım hesap ver şimdi sıra sende...!

giTme gitMe yaR....ßeni teRk eTme yaR...sEnsiZ oLmaz yaşaYamam yaR...


ßir kaÇ DamLa qözya$ı aKar qözümDen ama NapabiLirim ki ßenimde Ruhum KaYıp HayaTın İçiNde .. KaLbım kıRık paRam paRca ßır HaLde ama KaranLıqın $arTı ßudur MuTLu oLmaLıyıM beLkı De

Süper msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık