revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Rusça Msn Nickleri

Rusça Msn Nickleri

3 Nisan 2008 Perşembe ·

Я тебя люблю / Seni Seviyorum

Не могу жить без тебя / Sensiz yaşayamam

Хочу, чтобы ты была моей / keske bana ait olsaydın

Моя любовь не знает границ / askımın sınırları yok ki

Я полюбил тебя с первого взгляда / ilk goruste sana asık oldm

Любовь навеки в сердце моём / askın kalbimde sonsuza kadar

Всё, что мне нужно - это твоя любовь / tek ihtiyacım olan şey senin aşkın

Наша любовь не пройдёт с годами Любимая моя / askımız sonsuza kadar sürecek sevgilim

Я предлагаю тебе свою руку и сердце. / sana ellerimi ve kalbimi uzatıyorum

Я хочу, чтобы мы всегда были вместе. / sonsuza kadar senin olmak istiyorum

Когда я впервые встретил тебя, я сразу понял: это навсегда./ seni ilk gördüğümde bu askın hic bitmeyecegini anladım

лишь для тебя одной. / yaptıgım hersey senin için

Ты всегда в моих мыслях./ herzaman aklımdasın..

Ты всё, что мне нужно./ tek ihtiyacım olan sensin

Я благодарю Бога, что встретил тебя./ tanrıya seni bana verdiği icin sukurler olsun

Скажи, что любишь меня! / beni sevdiğini söle !

Я самый счастливый человек на Земле, потому что у меня есть ты. / dunyadaki en mutlu insanım cunku seni tanıdım

О своей любви к тебе я готов прокричать на весь мир / askımı tüm dünyaya haykırmaya hazırım..

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık