revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi Şekilli MSN Nickleri, Güzel MSN Nickleri, Yeni Msn nickleri, msn nickler: Güzel şekilli msn nickleri

Güzel şekilli msn nickleri

19 Nisan 2008 Cumartesi ·

Güzel nickler, şekilli msn nickleri , yeni msn sözleri , moda nickler

ѕöz ßιттι şιмdι ѕυѕмα zαмαиı !!
dιLѕιzdıя ßєиιм ѕєνмєLєяιм...özLєує¢єğιмι ßιLѕємdє ѕєѕѕιzdıя gιdιşLєяιм...υмυdυм ιѕуαиdα ιѕуαиıм кαяαиLıктα...


++++++gercekler acıdır ve gercekler acıtır..!

Dünyada Eşim Benzerim Yok Ama Benzemeye Çalışan Ezik Çok !!!!

Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..

*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

*Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!

*Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır,yolun aCık oLsun git güLe güLe

*Gecnın 1 Yarısı Başlıyrsa Çığlıgım Duyulsun Diye Dgl Duyulmdnda Sevmeyı Bılıyorsa Bu Yürek Görmdn'de Svmeyi Blr
Güzel şekilli nickler , yeni msn sözleri , moda nickler
bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM...!!!

*Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama Alıcağın Olsun..Oda Değmez Sanaa...

*İşini Şansa ßırakmak İstiyorsan ßir Zarda Sen At Zarlar ßenim Elimde Oyunu ßen Kurarım Sıkılırsam Senden Oyunu ßen ßozarım!!

*canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum..ßir yerLerde ışık war;görüyorum ama dokunamıyorum

*ßeni çeken çeker çekmeyen çeker gider...kopacaksa kopsun ßitecekse ßitsin ßeni sevmeyen warsa ...tir(YASAK KELİME) oLup gitsin

Kalbe vurdum kiliti ...tir(YASAK KELİME) ettim aşkı!!

ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уяη σℓмαѕıη вgη вαηα уєтєя...!!

яυнυм вєηι тєякєттι уαηℓızıм....

ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN
Güzel şekilli nickler , yeni msn sözleri , moda nickler

Güzel şekilli nickler , yeni msn sözleri , moda nickler
Beni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM..

Ne olur artık vurma beni, uzakLa$.. ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!

.....YAKIP BÜTÜN AŞKIMI KÜLÜ MAZİYE GÖMDÜM YAŞANILAN SEVDAYI SENİ KALBİME GÖMDÜM......

n e g ö z l e r i n d e b i a n l a m n e d e s ö z l e r i n d e b i ç i k a r a r a r i m , h a y a t i k u r a l l a r a g ö r e d e g i l k a f a m a g ö r e y a s a r i m . . . !

FOrMat ATtım ANıLaRıma.........

Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe

нαуαт ∂α ƒιℓмℓєя gιвι σℓαмαz мıу∂ı؟ нєя şєу мαѕαℓѕı.. єкѕιкѕιz.. α¢ıѕı вιℓє ∂єğєяℓι..

SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer

- †єяк є∂iℓмiş уαşαη†ıмıη ßiя ∂υяαк ö†єѕiη∂єѕiη

KaLK qeL desem.."qeç oldu diyeceKsin"..qeLme desem.."yanında Kim war"??

♣ TaSh kaLpLisiN Ama ߀Nim DünyaMda TeKsin iShtEe ♣

SeVmeq ELßette GüseL Seni Sevmem >YanLısHtı>

- вiz вu αℓєм∂є ¢αy∂αиℓığα καи κǿyαя, вı¢αкℓα καяı$тıяıяız! ∂ǿѕт ∂єяiz cαи vєяiяiz.. αиcαк ∂ǿѕт uиuтuиcα öℓüяüz!!!

-..//..¢нαтℓαq αη∂ ∂єηqєѕiz..//.. (__*fıNdıq kuRdu__ ) « Mαηια¢*mMm... «

0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsors

 

Şekilli MSN Nickleri ve Avatarları | Copyright © 2009 - Blogger Template Düzenlenmesi NBA Tarafından Yapılmıştır.


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması italyan yemekleri NBA ve basketbolun en keyifli adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi seo yarışması blogu ile birlikte Emre Göyce Kişisel Web sitesi turizm taşımacılık